GURGULÁZÓ
Ha egy kisgyermek 2-3 évesen nem, vagy kortársainál jóval gyengébben beszél, az megkésett vagy eltérő fejlődésmenet következménye lehet. Minden ilyen esetben érdemes szakember – logopédus, gyógypedagógus – segítségét kérni. BŐVEBBEN
TOTYOGÓ TORNA
Speciális mozgásfejlesztés 1 éves kortól egészséges vagy kisebb nehézségekkel küzdő gyerekeknek csoportos formában. A játékos gyakorlatok segítik a gyermekek mozgás-, értelmi- és beszédfejlődését. BŐVEBBEN
MOCORGÓ TORNA
A 11-12 hónapos korosztálynak megfelelő új mozdulatsorokat segít megtanulni és elmélyíteni ez a speciális csoport. Az órákon sok-sok mondókával, énekkel és az értelmi fejlődésükhöz szükséges játékokkal találkoznak a gyerekek. BŐVEBBEN
ISKOLAI ELŐKÉSZÍTŐ CSOPORT
Azoknak a középső- és nagycsoportos óvodásoknak ajánljuk ezt a fejlesztési lehetőséget, akik az iskolaérettséget meghatározó képességek és készségek elsajátítására játékos formában szeretnének szert tenni. Résztvevők száma max. 3 fő lehet, de szükség esetén egyéni terápia is megoldható. BŐVEBBEN
„ELENGEDŐ” CSOPORT (DSZIT)
Iskolakezdéskor néhány dolgot elengedünk annak érdekében, hogy az új életperiódusban tovább tudjunk fejlődni szülőként és gyerekként egyaránt. Ha a szülő „el tudja engedni” azt a vélekedését, hogy gyermeke gyámoltalan kisgyerek, aki még önállótlan és gyenge, akkor ez a gyerekének is könnyebben megy. BŐVEBBEN
IRKA-FIRKA CSOPORT
Azoknak az 1-2 éven belül iskolába induló gyerekeknek ajánljuk ezt a csoportot, akik minél magabiztosabb kézügyességgel szeretnék átlépni az iskola küszöbét. BŐVEBBEN
ÓVODÁS CSOPORT
A korosztálynak megfelelő mozgásformák elsajátítása mellett nagy hangsúly kap a kognitív funkciók, és azon részképességeknek fejlesztése, amelyek nélkülözhetetlenek az iskolai tanuláshoz. BŐVEBBEN