gyógypedagógus, Mentálhigiénés szakember, DSZIT-terapeuta, Szülő-csecsemő/kisgyermek konzulens, Pfaffenrot (SzRT)- terapeuta
Ötgyermekes anyaként megtapasztaltam, hogy a gyerekek fejlődése mennyire törékeny dolog. Megtapasztaltam, hogy akaratunkon kívül olyan dolgok történnek már méhen belül, szülés közben vagy szülés után, melyek kisebb-nagyobb mértékben befolyásolják gyermekeink fejlődését, akár mozgását, akár értelmét vagy beszédét tekintve. Szülőként nehéz eldönteni, hol a határ, a „még belefér” és a már „fejlesztésre szorul” között. Ebben a nehéz döntésben szeretnék segítséget nyújtani a szülőknek, hogy közösen megtaláljuk a gyereknek legmegfelelőbb fejlesztést úgy, hogy egész személyiségét és a család lehetőségeit, helyzetét is figyelembe vesszük. Ezt a családközpontú szemléletet minden terápiás helyzetben fontosnak tartom.
1993-ban végeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola oligo-szomato szakán. A választható tantárgyak-kollokviumok közül mindig a korai fejlesztést, korai mozgásfejlesztést választottam. Így kerültem közel a Katona-módszerhez, ami a korai fejlesztés alapja.
Tanfolyamok, továbbképzések, amiken részt vettem:
- Dévény Anna-féle DSGM (1989–1991)
- Mentálhigiéne szak (Testnevelési Egyetem,) (1994–1997)
- Sindelar-Zsoldos óvodai és iskolás program (2001)
- INPP („Mozgásfejlesztő program a késleltetett idegrendszeri fejlődésből fakadó tanulási és viselkedési problémák feloldására”) (2010)
- Dinamikus Szenzoros Integrációs-terápia, vagyis DSZIT (régi nevén Ayres-terápia) (2011-2013)
- GMP, azaz beszédészlelés és beszédértés diagnosztikája és terápiája (2013)
- Fejlesztőpedagógia (2013)
- Integrált szülő-csecsemő konzultáció (2014-2016) Semmelweis Egyetem Mentálhigiéné szak
- Pfaffenrot –féle Szinergetikus reflex terápia (2018)